söndag 31 maj 2009

Fondtapet

Måste bara visa vad jag hade för mig förra helgen, jag var lite trött på mitt sovrum, tråkiga creamfärgade väggar...usch, det var ganska så deprimerande faktiskt.

Jag hade hittat en fototapet på Rusta, det var rea på tapeterna och jag hittade en som jag tyckte var rolig och häftig för 99 kr. Så nu kan jag dröma mig ner till Medelhavet varje natt hur lätt som helst.

Har kommit på att det är viktigt och hur roligt som helst att ta in humorn i sin inredning, istället för att följa "mallen". Det tog tid ska jag säga, har väl alltid varit en liten stil polis, men det är slut med det... Är det så att man vill ha en prickig soffa och randiga gardiner, då ska man ha det!!!

2 kommentarer:

  1. åhh så tjusig tapet!!

    SvaraRadera
  2. Härligt Mia!!!
    Du har så rätt.

    Kram från mig

    SvaraRadera