fredag 10 juli 2009

Feng Shui


Har blivit inspirerad av Kajsa att Feng Shuia mitt hem...och av Malin som är i full gång med att rensa ut gammalt mög...varför i allsin dar ska man spara och samla på sig en massa...har börjat med mitt kök idag...3 skåp är städade och prydliga...skönt...

Enligt Feng shi ska man ha fiskar...fiskar i norr ska inbringa pengar...det behövs...så då fick vi ju gå och köpa det...först göra av med stålarn...nu är det bara att vänta på att de ska trilla in...katsching...fiskarna är Thildas och de heter Inke och Uinke...Ailien fick man med på köpet och Thilda ska tvunget ha den i akvariet...det får jag stå ut med...fiskarna också...

2 kommentarer:

  1. Är det Feng Shui att ha en Alien i akvariet med! Ja det är så det stavas ... tydligen inte bara Karin som har problem med rättstavningen :-) Själv håller jag på med operation upprensning i mitt kök. Det går sådär ha ha.

    SvaraRadera
  2. Ni är så duktiga! Ser fram emot i kväll! Välkomna! Föresten: Rättstavning är så tråkigt. Drick en boll i stället!

    SvaraRadera