måndag 28 september 2009

Gått på en mina

Jag har ju sålt lite saker på Tradera som ett led i mitt Feng Shui arbete...fick ett obehagligt samtal...en man som började med att skrika mig i örat att jag var en bedargare...man blir lite paff...trodde inte folk kunde vara så otäcka...jag hade sålt ett par jättefina design örhänge som han påstod var oäkta...det finns stämplar och allt...han skrek att han skulle polisanmäla mig om jag inte tog tillbaka köpet...eftersom jag blev chockad så gjorde jag ju det...dum som jag är betala jag in summan som han hade köpt det för...jag betalade även för rekomenderat brev...får se hur lurad jag är...idioten hete jANUSz..passande namn...det blir väl jag som får arbetet med att polisanmäla fanskapet...

2 kommentarer:

  1. Tack för tipset!
    Tur att vi känner så många poliser.

    Kram från mig

    SvaraRadera
  2. Skicka Karin på han, hon brukar ju jaga o skälla på folk : ) (Hoppas det ordnar sig)

    SvaraRadera