söndag 19 september 2010

Back in business...

har tur...syrran är ju i Nice så jag passade på att låna hennes dator...ska lämna iväg min egen till en snäll vän som ska se om han kan få den till att fungera igen...

Hade planer på att vara på kolonin och sått gräs men med dessa stormvindar får detta vänta till nästa helg istället...har passat på att pyssla lite i mitt hem istället...köpt nya fina växter och fått upp lite tavlor på väggarna...

Mårbacka begonierna ska på vinterförvaring hos mamma och pappa
så nu får dessa pryda fönstret istället


En lite nålsdyna

älskar denna bild på mig och Mathilda
så jag förstora upp den i publisher...
och hitta denna fantastiskt kitschiga ram på IKEA...är mycket nöjd...

NewYork collage

norpa åt mig det sista exemplaret av Helene Billgrens tavla hon gjort för IKEA







1 kommentar:

  1. Vad roligt och vad fint det blev.
    Jag ska kolla på dokumentären om Ebba Grön och virka nu. Man får ha något för sig... :)

    SvaraRadera