lördag 13 november 2010

Välkommen till min röra


Nu känner jag att det återigen är dax för att rensa i alla saker...hur kan det vara möjligt att samla på sig så mycket och var kommer alla saker ifrån...jag begriper det inte :-)

Min plan ser ut som så här...en låda/garderob om dagen...inte mer! Nu ska jag skynda långsamt...hmmm hur nu det ska gå till...

Jag tänker börja med mina Garderober i sovrummet...tänk vad skönt att ha alla kläderna vikta och sorterade i färger...och bara de kläder jag använder...varför ha en blus hängandes som inte användts på flera år...nä bort bort bort...

Här ska frigöras energier, ser verkligen fram emot det.

Som ni kan se har jag lagt in några FÖRE bilder...lite pinsamt tycker jag allt det är, men det är lika bra...lika bra att ta tjuren vid hornen...och så blir det mycket svårare att INTE göra det...

Så nu är det dax för mission RIR (Rensa I Röran)...kommer självklart att rapportera under arbetets gång...
Ok det är nu ni ska önska mig lycka till :-)


1 kommentar:

  1. Usch ja, LYCKA TILL!! Nu fick jag dåligt samvete för min hemska röra.
    Får nog också börja på en hylla :-)
    / Camilla

    SvaraRadera