onsdag 9 februari 2011

Illa...hur illa? Jätte illa!


Mias fysiska status den 9 februari 2011

Efter att ha klarat av det första Friskispasset på evigheter i går kväll
så är det bara till att konstatera att:

min kondition är under all kritik
min rörlighet knappt finns
min smidighet är mer som en stelhet
min muskelmassa är på gränsen till obefintlig
mitt BMI är katastrofalt högt
min vikt är och kommer för alltid vara min hemlighet...

Men med ett nytt årskort i handen och en vilja att komma igång igen
så ser jag det inte som en omöjlighet att jag inom en snar framtid kan rappotera om en helt annan status...


3 kommentarer:

  1. Bra kämpat, första steget är alltid värst!
    Kör hårt :-)

    SvaraRadera
  2. heja dig, Mia! Jag kör med dina gummiband :))) Kram Nirak

    SvaraRadera
  3. Första träningen är alltid tung, andra är ännu tyngre... sen går det uppåt igen! :-D Lycka till!

    Kramar från oss!

    SvaraRadera