lördag 24 oktober 2009

Änglar finns dom?


Jag har en skyddsängel som övervakar mig iallafall...

Jag kom körandes vid stadsparken idag då jag såg en bil komma i fel färdriktning på trottoaren i full karriär...han körde ner järnräcket vid saloon...kom farandes in i korsningen där jag kom i Malins bil...jag är otroligt tacksam för att jag hann reagera och veja...hade otrolig tur att det inte kom någon bil just då i den andra körfilen...Malins bil blev rammad i bakvagnen...airbagsen löstes ut...bilen som kom bakom mig hade inte samma tur...han frontalkrockade med vansinighetsbilen...otroligt nog klarade alla sig från allvarliga skador.

I vansinnesbilen satt en gamal farbror som antagligen blivit lite förvirrad...han tog fel på gaspedal och bromspedal...inte bra alls


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar