lördag 3 oktober 2009

We are living in a material world

and I am a material girl

Hur jag än kämpar emot så måste jag bara ha den väskan jag såg på Familia idag...jag höll i den...stod i kön...väl framme i kassan...nä...vadå nä!!!!...då sa någon i huvudet på mig att denna behöver du inte...tänk Feng Shui...tänk på miljön...
Men den är ju redan tillverkad!!!...då kvittar det väl...eller...
och jag tror faktiskt att den skulle vara bra för mig...
Aghhh...det fanns bara en...jag måste dit i morgon...

Det är bara att inse...det är kört för mig...någon greenpeacare blir jag aldrig...because I am a material girl

1 kommentar:

  1. Hallåj hallåj! Åsa visade mig din blogg i lördags... Så nu har du en gäst till, hi hi.. Om du ska köpa väskan... så hör med Åsa om det är rabatt i det häftet vi har.. Liiiite mindre kostnad= liiiite mindre ångest... Ha det toppen! Kram Sara P.S. Vilken fin koloni ni skaffat och jag har fortfarande kvar badrumsskåpet jag lovat dig...

    SvaraRadera