onsdag 26 maj 2010

Oj

Tiden springer verkligen iväg...nu är det ett år sedan jag började blogga...bloggen iförsta hand skulle handla om förvandlingen på kolonin...men det kom istället att handla om lite allt möjligt...jag har verkligen tyckt att det har varit jätte roligt att skriva och dela med mig av lite av vad som hänt mig och dem jag har i min närhet...

Nu är jag i valet och kvalet om jag ska fortsätta eller inte...vi får se...antagligen skulle jag nog få abstinens om jag inte fortsätter...så ni lär väl kunna följa mig ett tag till...

Jag vill iallafall tacka er alla för visat intresse och för alla fina och roliga komentarer jag fått under året.

/ Mia

3 kommentarer:

  1. I kill you om du slutar :))))

    SvaraRadera
  2. Nä inte sluta :(. Fortsätta :)

    SvaraRadera
  3. Sluta inte!! höjd punkt när man öppnar datorn o du skrvit något nytt :-)

    SvaraRadera