söndag 8 augusti 2010

Tillbaka till verkligheten...

I morgon är det arbete som gäller...

5 veckor semester...oj vad fort det gick...men oj vad skönt det har varit...nu kan jag återgå till jobb med ny kraft, ny energi...det ska bli roligt att träffa alla igen...iallafall i 3 dagar sen bär det i väg till New York...

Om jag har kommit över min nervositet inför flygningen...nja inte direkt men jag fokuserar på andra saker när tankarna blir för påträngande...för vad finns det att oroa sig för...absolut ingenting...det ska bli fantastiskt roligt och spännande att komma till USA...

Jag ska försöka rapportera lite när jag är där...antingen via mobilen eller om jag kan låna någon dator på "jobb"...

Min och Mathildas sista semesterdag ska vi tillbringa med att fiska krabbor ner vid Björkhagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar